szerda, január 16

Minden





Most minden rólunk szól. Minden. Nem másról. Minden csak rólunk. 
Mindenki, akivel találkozunk, minden esemény, minden csak azt szolgája, 
hogy tapasztaljunk. 

Minden csak arra "játszik", hogy letegyük végre magunkkal cipelt terheinket. 
Minden csak azt szolgálja, hogy szerethessük magunkat végre úgy, 
ahogy annak lennie kell. 

Minden értünk van. 

Bár nehéznek élhetjük a mindennapokat, ha egy picit is elengedjük a fájdalmat, 
megérezhetjük mennyire játékosan segít a Mindenség, 
hogy visszataláljunk önmagunkhoz. 

Megnyugtató, nevetős érzés. 
Legszívesebben csak nevetnék, nevetnék magamon. 
Hisz milyen szép játékot is találtam ki magamnak. 
Milyen fájdalomjátékot játszottam eddig. 
És mindig én győztem. Mindig megtörtént az, hogy úgy játszhattam, 
ahogy én akartam. 

De, most a Mindenség dobott hatost a dobókockáján. 
És ujjongok emiatt! 

Most már végre hagyom, hogy ez a fantasztikus játszópajtásom vezessen. 
Most végre őt is a beengedem a játékomba. 
És milyen élvezetes is így! Együtt játszani a Teremtővel! 
Kell-e ennél több? 
Nevessetek velem Ti is! 
Nevessetek felszabadultan, nevessétek ki mindazt, ami volt, 
folyjon a könnyetek a nevetéstől! 

Nevessetek velem! :))))) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése