hétfő, május 28

Családállítás



Bűntudat. 
Ez a szó jelent meg, miközben "családtagjaimat" néztem,
éreztem a családállításon. 
Bűntudat azért, hogy megszülettem. 
Bűntudat azért, hogy nem tudok elég jó lenni a szüleimnek. 
Bűntudat azért, hogy teher vagyok számukra. 
Bűntudat azért, hogy.... élek. 

Aztán elborított. 
Elborított a fájdalom, amit e szó megtalálása okozott. 
Kérdések jelentek meg, 
melyeket felülírt a legerősebben lüktető: 
MIÉRT, MIÉRT, MIÉRT???

Láttam, mi történik a szobában. 
Jelen voltam testileg, de közben lelkem végigszárnyalt 
nem csak azon az 50 éven, amit abban a fél órában együtt átéltünk.
Jelen voltam, mégsem voltam ott.

Végül megjelent. 
Lassan, nehezen, de megjelent a szeretet. 
Láttam, éreztem, hogyan oldódnak fel a benne. 

És közben féltem. 
Féltem, hogy a végén oda kell állnom közéjük, 
a szemükbe kell néznem, át kell élnem mindazt, ami történt.
Féltem, hogy szeretni "kell" őket.

És nem "fogtam" fel. Nem fogtam fel,
hogy ott a "végén" már nincs mitől félnem. 
Nincs mitől félnem, mert ahol megjelenik az IGAZ szeretet, 
az felülír, átminősít mindent. 

Eljött a pillanat. Ott álltam közöttük. 
Ott álltam, és vártam, hogy megjelenjen a düh, megjelenjen a 
meg nem értés energiája, hogy az arcukba kiálthassam az 
általam legfontosabbnak ítélt MIÉRT? kérdést.....
De, mindez elmaradt. 

Elmaradt, mert nem csak hallottam, amit mondanak, 
de éreztem mindent, hogy IGAZ.

A félelem megszűnt.
Eltöltött egy mély nyugalom, megértés és megbocsájtás.  
Eltűntek a kérdések. 
Csak a SZERETET maradt. 
Irántuk és magam iránt is.
És megéreztem, hogy az ÉLET csodálatos. 
Velem együtt, és nem nélkülem. 

Köszönöm Nektek, hogy segítettetek ezekben a nehéz,
de gyönyörű percekben.

Visszavonhatatlanul megváltozott valami.
Elkezdtem ÉLNI......




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése