szerda, május 23

Páromnak




 
Megéreztem. Végre. 
És egyben meg is értettem mi történt/történik bennem. 
Megértettem, hogy a lángolás utáni vágyakozásom 
felégetett magam körül mindent, és "tűzfalat" vont körém. 
Ez a vágyakozás védekezés volt. 
Védekezés volt, és nem engedte, hogy igazán közel engedjek 
magamhoz bárkit is.


Megértettem, hogy az élet nem csak lángolás. 
Nem az elemésztő, mindent elégető lángolás. 
Az élet tűz. 
Folyamatosan lobogó tűz, melyet mindig táplálni kell. 
És csak a táplálástól függ az intenzitása.


Az élet döntés. 
Döntés a szeretet mellett. 
A szeretet mellett, mely nem kér, nem követel, 
mely folyamatos jelenlétével körbeölel. 
A szeretet mellett, mely megenged mindent, ami én vagyok. 
A szeretet mellett, mely nem minősít, 
nem köt gúzsba, amelyben szabad lehetek. 
A szeretet mellett, mely óv minden pillanatban, 
de tudja, hogy mélységeimet magamnak kell megjárnom, 
és döntéseimet nem hozhatja meg más, csak én. 
Ezt a szeretetet Tőled tanulom Kedves. 
Köszönöm. 
És köszönöm türelmed is. 
Szeretlek ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése