péntek, december 2

Hogyan szeretsz? 2.

 
 
Mit is jelent szeretni?

Szeretni annyit tesz, engedni, hogy a másik legyen. 
Olyannak, amilyen, úgy, ahogy van. 
Hogy az lehessen mellettem, aki ő maga IGAZÁN. 

Az elmúlt három évemben megadatott, hogy olyan emberekkel ismerkedtem meg, 
akik azért szerettek és szeretnek azóta is, aki és ami vagyok. 
 
Akik ki merték mondani - mikor arra a kérdésükre, 
hogy miért nem engedem őket közel magamhoz, 
azt válaszoltam: ennél közelebb már nem tudom -, 
szóval ők ki merték mondani: nincs szükségünk a hazugságaidra. 

És valóban: nem engedtem magamhoz őket közel. 

Mert féltem. 
Féltem attól, mi lesz, ha egyszercsak mégis úgy gondolják, 
már nem szeretnek úgy, mint eddig. 
De, ők hagyták, hogy legyek mindig, 
minden alkalommal olyan, amilyen vagyok. 
 
És általuk szép lassan "megtanultam" mi is a SZERETET.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése