csütörtök, november 24

Szeretettel telve

 
 
 
Régen nem értettem. 
Mi az, hogy én szeressek valakit csak úgy? 
Akkor szeretek, ha engem is szeretnek. 
Most már "értem". 
 
Szeretni és ezáltal szeretve lenni.

Kapcsolatainkban ezáltal kerülünk közelebb Istenhez. 
Én Általad, Te általam. 
Egymáson keresztül "gyakoroljuk", éljük meg az el- és befogadást, a feltétlen szeretetet. 
Mint ahogy Isten bennünk van és mi Őbenne, tudom, hogy Te is velem vagy mindig. 
 
Bennem élsz, ahogy én Benned.
Minden alkalommal, amikor találkozunk, újabb és újabb lehetőséget adunk magunknak, 
hogy önmagunk legyünk egymás által. 
 
Szeretlek. 
 
Ilyenkor olyan kevésnek tűnik a szó arra, hogy kifejezze, mit is érzek irántad. 
 
Nincs bennem félelem, mert tudom, kerüljünk bármilyen helyzetbe is, kössük bármihez/bárkihez is az életünket, mindig jelen leszünk egymásnak.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése